LIQUI MOLY ontwerpt eigen fancollectie
Kleding en accessoires via de eigen online-shop leverbaar
Oktober 2013 – Kleur bekennen langs het parcours of in het voetbalstadion: een must voor elke fan! Shirt, sjaal en muts vormen de
Nadere informatie krijgt u bij: basisuitrusting van het hele pakket fanartikelen. Duitslands favoriete oliemerk, LIQUI MOLY, krijgt steeds meer aanhang. Hoog tijd dus om een eigen fancollectie met kleding en accessoires op te zetten.
Normaal gesproken prijkt het blauw-rood-witte embleem op vaten, jerrycans en blikken met brandstofadditieven. Voortaan siert het ook T-shirts, poloshirts, jasjes, mutsen, tassen, horloges, zitzakken, koffiemachines en zelfs witbierglazen. De bekendheidsgraad van het merk LIQUI MOLY is de afgelopen jaren enorm gestegen. „De klanten zijn dol op ons beeldmerk. En zelfs zozeer dat er niet meer van klanten, maar van echte fans gesproken kan worden“, aldus Peter Baumann, hoofd Marketing bij LIQUI MOLY.
Voor die enorme populariteit zijn voldoende redenen te noemen: LIQUI MOLY produceert in Duitsland, is geen concern, maar een middelgrote onderneming met een meer dan een 50 jaar terugreikende traditie. „Er zijn klanten die het succes van hun eigen bedrijf, hun garage, relateren aan ons merk. Veel van onze garage- en handelspartners zijn er mee opgegroeid“, zo vertelt Bauman. Dui
zenden bedrijven wereldwijd presenteren zich intern en extern met het LIQUI MOLY-design en dat aantal is groeiende. Met het merk worden waarden zoals eerlijkheid, respect, fatsoen en kwaliteit geassocieerd. Maar bij het merk van een in de motorsport bekende onderneming denken veel mensen natuurlijk ook aan sportiviteit en dynamiek. „En die attributen passen perfect bij onze hoogwaardige sportieve kledingstukken en accessoires“, stelt Peter Baumann.
Het idee van een eigen fancollectie stamt dan ook van hem. Voor mensen belichamen merken immers niet gewoon maar een productportefeuille, maar een levensgevoel en bijzondere waarden. Met de nieuwe collectie kunnen de fans van het merk LIQUI MOLY nu deel worden van de wereldomvattende Liqui Moly familie.
De fancollectie is uitsluitend verkrijgbaar in de team-shop van LIQUI MOLY op www.liqui-moly-teamshop.de/en/Fan-Collection/. Tot het vaste assortiment behoren dames- en herenkleding alsmede tassen en accessoires, aangevuld met een wisselend aanbod actie-artikelen.
Over LIQUI MOLY
LIQUI MOLY GmbH uit Ulm in Zuid-Duitsland biedt een breed assortiment kwalitatief hoogwaardige producten aan, zoals motoroliën, additieven, verzorgingsproducten voor voertuigen en serviceproducten. Het assortiment bevat ca. 4.000 artikelen. LIQUI MOLY ontwikkelt en test haar producten in haar eigen laboratoria, produceert uitsluitend in Duitsland en introduceert al haar producten zelf op de markt. LIQUI MOLY werd ongeveer 50 jaar geleden opgericht en is nu één van de leidende bedrijven van de industrie. De producten worden verkocht in Duitsland en in 100 andere landen.
LIQUI MOLY GmbH
Peter Szarafinski
Head of Media Relations International
Jerg-Wieland-Str. 4
89081 Ulm-Lehr
Telefoon : +49 (0)731/1420-189
Fax: +49 (0)731/1420-82
Peter.Szarafinski@liqui-moly.de