Met meer dan 37400 bedrijven de grootste automotive bedrijvengids. Alle bedrijven die affiniteit hebben met deze branche op een unieke website. Snel en eenvoudig navigeren en in drie stappen resultaat. Altijd vinden wat je zoekt!          Automotive4all.nl. Meer heeft u niet nodig!

Rubrieken

Hoe werkt zoeken binnen de "Rubrieken"


Stap 1
- Klik op één van de Rubrieken bijvoorbeeld "Autobedrijven".




Een nieuwe pagina met subrubrieken wordt weergegeven om uw zoekopdracht te verfijnen (zie foto hieronder)




Stap 2
- Klik op één van de subrubrieken en vink een categorie aan.
               U kunt uw zoekopdracht verfijnen door meerdere categorieën in verschillende subrubrieken aan te vinken. (zie foto hieronder)





Bij elke categorie die u aanvinkt verschijnt automatisch de adressenlijst van de bedrijven die aan uw zoekopdracht voldoen.
(zie foto hieronder)






Stap 3
- Klik op een bedrijfsnaam en u vindt alle gegevens en informatie over dit bedrijf. (Zie foto heironder)
 




Direct zoeken op
Wilt u niet op rubrieken zoeken dan kunt u ook in één van de lege velden direct zoeken op trefwoord, plaats, provincie of postcode.
Deze velden vindt u bovenaan de pagina. (Zie foto hieronder)



Uitleg

Onder de aandacht

Snap-on Tools intensiveert aftersalesactiviteiten

Gepubliceerd op: 12-03-2015


Fabrikant en leverancier van gereedschap- en werkplaatsequipment Snap-on Tools intensiveert haar aftersalesactiviteiten. Hiervoor is Snap-on Authorized Repair Center Van Rootselaar technic verhuist van het Friese Bolsward naar een nieuw, moderner en groter bedrijfspand in Stiens.

“Wij verkopen kwalitatief hoogwaardig premium automotive gereedschap met verstrekkende en uitgebreide garantie. Onze relaties verwachten van ons dat we die garantie waarborgen en dat doen we wereldwijd met de beste partners die er op dat gebied zijn,” zegt Snap-on Tools Benelux managing director Marc Kwekkeboom. “Met de verhuizing en uitbreiding van Van Rootselaar technic kunnen we onze relaties ook in de toekomst maximale service en zekerheid bieden.”

Snelle en goede aftersales, nazorg en service moet volgens Kwekkeboom continue en conform de actuele klantverwachtingen worden bijgestuurd en verbeterd. “Gereedschap en equipment verkopen is één, relaties tevreden houden is een ander verhaal. Je raakt klanten kwijt als je geen, onvoldoende, trage of slechte service verleent en dat wil je niet.”
Authorized repair center

Van Rootselaar technic is gespecialiseerd in het repareren, keuren, kalibreren, testen en (door)ontwikkelen van automotive werkplaatsequipment. De productgroepen variëren van pneumatische en elektrische power tools zoals wielmoersleutels, elektronische meetinstrumenten waaronder multimeters, isolatietesters voor hybride en elektrische voertuigen, timing-lights, rookdiagnose-apparatuur, diagnose-apparatuur, digitale video inspectiecamera’s en accusysteemtesters tot momentsleutels, remontluchters en wielservice-equipment.

Met het nieuwe pand is eigenaar Ger van Rootselaar klaar voor de aftersalesactiviteiten van Snap-on. Een toekomst waarin Van Rootselaar groei en uitbreiding van de werkzaamheden in de automotive branche voorziet. “De hele inrichting van het nieuwe pand is op basis van input van ons hele team ontstaan”, aldus Ger van Rootselaar. “We hebben samen gekeken wat er beter kan en daaruit is de huidige indeling ontstaan. In het pand bevinden zich een kantoor, kantine, werkplaats, test- en kalibratieruimte en een magazijn. De hele logistiek van ontvangst van de gereedschappen tot het terugsturen naar de klant is volledig gedocumenteerd.”

“Met mijn ervaring uit het verleden wist ik precies hoe ons nieuwste onderkomen eruit moest gaan zien. Alle ruimtes zijn op elkaar afgestemd om zo efficiënt mogelijk te kunnen werken”, aldus Van Rootselaar. “De belangrijkste ruimtes sluiten op elkaar aan. Hierdoor hoeven we geen onnodige meters te lopen en kunnen we makkelijker, efficiënter en effectiever met elkaar communiceren.”

“Wij helpen Snap-on Tools met de aftersales van hun producten”, vervolgt Van Rootselaar. “We regelen alles voor Snap-on, van de communicatie met de gebruiker, het transport van de producten van de gebruiker naar ons en terug en de garanties op de reparaties.“

Data-integratie en automatisering hoog op agenda van marketeers

21-09-2017IJSSELSTEIN – De integratie van data vormt de grootste uitdaging op marketinggebied binnen het Nederlandse bedrijfsleven. Dit blijkt uit onderzoek van data-driven marketingbureau 2bMore. Met name retailers, uitgeverijen en media- en evenementenbureaus namen deel aan het onderzoek. Het data-driven marketingbureau uit IJsselstein ondervroeg in de ... Lees meer

RotaLED Compact: robuuste LED flitslamp zorgt voor een sterk waarschuwingseffect

21-09-2017HELLA introduceert nieuwe LED flitslampen voor landbouw- en bouwmachines evenals gemeentelijke voertuigen RotaLED Compact is tot nu toe de laagst geprijsde LED flitslamp binnen het HELLA-assortiment Nieuwegein, September 2017. De licht- en elektronica-expert HELLA introduceert de RotaLED Compact, de LED-opvolger van de bestaande halogeen zwaaila... Lees meer

Imbema Rhiwa Schuurtechniek introduceert de Mirka DEOS elektrische vlakschuurmachine

21-09-2017De Mirka DEOS is een compacte en zeer lichte elektrische vlakschuurmachine met 3 mm uitslag. Deze vlakschuurmachine heeft een krachtige borstelloze motor met laag trillingsniveau waardoor er eenvoudig en snel een mooi schuurresultaat behaald kan worden. Schuren van reparatieplekken Met de nieuwe Mirka DEOS elektrische vlakschuurmachine kunnen pl... Lees meer

Overlander breidt hefbruggen met Mercedes fabriekshomologatie uit

29-08-2017Overlander BV uit Zeewolde, al ruim 30 jaar een vertrouwd adres voor werkplaatsinrichting levert al enkele jaren Ravaglioli hefbruggen met een Mercedes Benz fabriekshomologatie. Mercedes Benz stelt specifieke presentatie eisen aan apparatuur waar kwaliteit hoog in het vaandel moet staan. De nieuwe reeks Ravaglioli hefbruggen bestaande uit 2-kolo... Lees meer