Met meer dan 37400 bedrijven de grootste automotive bedrijvengids. Alle bedrijven die affiniteit hebben met deze branche op een unieke website. Snel en eenvoudig navigeren en in drie stappen resultaat. Altijd vinden wat je zoekt!          Automotive4all.nl. Meer heeft u niet nodig!

Rubrieken

Hoe werkt zoeken binnen de "Rubrieken"


Stap 1
- Klik op één van de Rubrieken bijvoorbeeld "Autobedrijven".




Een nieuwe pagina met subrubrieken wordt weergegeven om uw zoekopdracht te verfijnen (zie foto hieronder)




Stap 2
- Klik op één van de subrubrieken en vink een categorie aan.
               U kunt uw zoekopdracht verfijnen door meerdere categorieën in verschillende subrubrieken aan te vinken. (zie foto hieronder)





Bij elke categorie die u aanvinkt verschijnt automatisch de adressenlijst van de bedrijven die aan uw zoekopdracht voldoen.
(zie foto hieronder)






Stap 3
- Klik op een bedrijfsnaam en u vindt alle gegevens en informatie over dit bedrijf. (Zie foto heironder)
 




Direct zoeken op
Wilt u niet op rubrieken zoeken dan kunt u ook in één van de lege velden direct zoeken op trefwoord, plaats, provincie of postcode.
Deze velden vindt u bovenaan de pagina. (Zie foto hieronder)



Uitleg

Onder de aandacht

Data-integratie en automatisering hoog op agenda van marketeers

Gepubliceerd op: 21-09-2017


IJSSELSTEIN – De integratie van data vormt de grootste uitdaging op marketinggebied binnen het Nederlandse bedrijfsleven. Dit blijkt uit onderzoek van data-driven marketingbureau 2bMore. Met name retailers, uitgeverijen en media- en evenementenbureaus namen deel aan het onderzoek.

Het data-driven marketingbureau uit IJsselstein ondervroeg in de periode april-juni 2017 Nederlandse bedrijven over hun marketingdoelen en hun communicatie met klanten (zowel b2b en b2c). Naast genoemde branches waren er ook deelnemers uit de automotive, financiële dienstverlening, onderwijs, telecom, transport en logistiek en ICT. De meeste respondenten zijn managers in marketing, online, crm of e-commerce (67%). De overige deelnemers hebben functies als database marketeer, data-/marktanalist en online marketeer.

Datasilo’s

Uit het onderzoek blijkt dat het voor veel organisaties nog een brug te ver is om data-driven 1-op-1 marketing te bedrijven. “Klanten verwachten dat een leverancier weet wie ze zijn, wat ze willen en op welke informatie ze zitten te wachten”, zegt Erik van Stiphout, managing partner bij 2bMore. “Maar bedrijven hebben vaak geen single customer view, omdat klantinformatie is opgeslagen in datasilo’s die niet centraal beschikbaar zijn.” Bovendien is data vaak niet realtime beschikbaar om direct in te kunnen spelen op een actuele situatie.

Van de ondervraagde bedrijven onderhoudt 72 procent contact met meer dan 100.000 relaties. Bij 38 procent van de bedrijven die deelnamen aan het onderzoek wordt zelfs contact onderhouden met meer dan een miljoen klanten.

Automatiseren

Het automatiseren van het marketingproces wordt door de helft van de bedrijven (48 procent) genoemd als grootste marketinguitdaging. Ook de realtime beschikbaarheid van data (38 procent) en de integratie van offline en online data (31 procent) eindigen in de top-vijf. De andere twee marketingdoelen in de top-vijf zijn ‘traditioneler’: het uitbouwen en vasthouden van de klantenkring (41 procent) en meer rendement halen uit het marketingbudget (38 procent).

Het belang van digitalisering komt ook terug in de agenda van de directies van de ondervraagde bedrijven. De hoogste prioriteit op de directieagenda van 2017 krijgt klanttevredenheid en -retentie, door 76 procent van de deelnemers als hoogste prioriteit genoemd. Op de tweede plaats, met 45 procent, komt de digitale transitie. Daaronder vallen onder meer de digitalisering van producten, diensten, operatie en klantbediening.

Gemiste kansen

“Organisaties met grote hoeveelheden relatiedata worstelen met het verkrijgen van een centraal klantbeeld. Relatiegegevens zijn verdeeld over verschillende bronsystemen”, concludeert Van Stiphout. Daardoor missen bedrijven veel kansen. “Door het ontbreken van een 360 graden klantbeeld zijn organisaties niet of onvoldoende in staat om online en/of offline informatie bij elkaar te brengen om klanten 1-op-1 te bedienen.”

Die urgentie wordt in het bedrijfsleven zeker gevoeld. Zes op de tien bedrijven zeggen te vrezen in de komende twee jaar de aansluiting met de klant te verliezen als ze er niet in slagen data-driven marketing op de rails te krijgen. “We zitten midden in een overgangsperiode”, aldus Van Stiphout. “Bedrijven moeten nu schakelen op marketinggebied. Anders missen ze de boot.”

Over 2bMore

2bMore, gevestigd in IJsselstein, is een data-driven marketingbureau en als zodanig gespecialiseerd in data-­integratie, campagnemanagement en marketing automation voor organisaties met grote klantdatabases. 2bMore levert geavanceerde marketingsoftware oplossingen en diensten. Meer informatie is te vinden op www.2bmore.com.

RotaLED Compact: robuuste LED flitslamp zorgt voor een sterk waarschuwingseffect

21-09-2017HELLA introduceert nieuwe LED flitslampen voor landbouw- en bouwmachines evenals gemeentelijke voertuigen RotaLED Compact is tot nu toe de laagst geprijsde LED flitslamp binnen het HELLA-assortiment Nieuwegein, September 2017. De licht- en elektronica-expert HELLA introduceert de RotaLED Compact, de LED-opvolger van de bestaande halogeen zwaaila... Lees meer

Imbema Rhiwa Schuurtechniek introduceert de Mirka DEOS elektrische vlakschuurmachine

21-09-2017De Mirka DEOS is een compacte en zeer lichte elektrische vlakschuurmachine met 3 mm uitslag. Deze vlakschuurmachine heeft een krachtige borstelloze motor met laag trillingsniveau waardoor er eenvoudig en snel een mooi schuurresultaat behaald kan worden. Schuren van reparatieplekken Met de nieuwe Mirka DEOS elektrische vlakschuurmachine kunnen pl... Lees meer

Overlander breidt hefbruggen met Mercedes fabriekshomologatie uit

29-08-2017Overlander BV uit Zeewolde, al ruim 30 jaar een vertrouwd adres voor werkplaatsinrichting levert al enkele jaren Ravaglioli hefbruggen met een Mercedes Benz fabriekshomologatie. Mercedes Benz stelt specifieke presentatie eisen aan apparatuur waar kwaliteit hoog in het vaandel moet staan. De nieuwe reeks Ravaglioli hefbruggen bestaande uit 2-kolo... Lees meer

Zzp’er pakt graag de auto – ook voor korte ritjes

25-07-2017‘Representativiteit belangrijk voor ondernemer’ HOOFDDORP – Voor zakelijke reizen pakken zelfstandigen zonder personeel (zzp’ers) het liefst de auto, ook wanneer ze een afspraak hebben binnen hun eigen woonplaats. Dat blijkt uit de landelijke ZZP Enquête van MultiTankCard, marktleider op het gebied van mobiliteitspassen. Het openbaar vervoer kom... Lees meer